X

Lütfen Ülke (Bölge) Seçiniz

Türkiye (Türkçe)Türkiye (Türkçe) Worldwide (English)Worldwide (English)
X

Lütfen Para Birimi Seçiniz

Türk Lirası $ US Dollar
X

Lütfen Ülke (Bölge) Seçiniz

Türkiye (Türkçe)Türkiye (Türkçe) Worldwide (English)Worldwide (English)
X

Lütfen Para Birimi Seçiniz

Türk Lirası $ US Dollar
EN UYGUN Web hosting hizmeti yıllık sadece 59,88 TL Detaylı Bilgi İçin Tıklayın!

Hizmet ve Kullanım Sözleşmesi

AnasayfaHizmet ve Kullanım Sözleşmesi

TEKNOSOS BİLİŞİM HİZMETLERİ  ile Müşteri arasındaki Sanal Ortamda Mesafeli Satış Sözleşmesi'dir.

HİZMET SÖZLEŞMESİ

Elektronik ortam üzerinde hizmet veren olarak faaliyet gösteren “Teknosos” / “Teknosos Bilişim Hizmetlerii” İle kendisinden hizmet alan, sipariş veren, destek alan ve tüm faaliyetlerini hizmet veren tarafından sağlatan kişi sözleşmenin devamında “Hizmet Alan ve MÜŞTERİ” sıfatları ile anılacaktır.

1- SÖZLEŞMENİN KONUSU

İş bu sözleşmenin içeriği, hizmet sağlayanın sunmuş olduğu kullanımlar hususunda, MÜŞTERİ’nin dikkatli olmasını ve aynı zamanda MÜŞTERİ’nin de kendi haklarını bilmesine katkı sağlayacak unsurlar barındırmasıdır.

2- SÖZLEŞMENİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

İş bu sözleşmenin geçerlilik süresi MÜŞTERİ tarafından Hizmet veren firmaya sipariş vererek, hizmet veren firmanın ödeme kanallarını (Online Ödeme / Havale & EFT / ) kullanarak ödemesi yapması ya da ödeme yapmadan, yapacağını taahhüt etmesi ile alacağı hizmetin süre periyodunu seçmesi (Aylık/3 Aylık/6 Aylık/1 Yıllık/2 Yıllık/3 Yıllık) sonucu geçerliliğine başlar. Hizmet süresi sona erdiğinde MÜŞTERİ’nin herhangi bir ödeyeceği tutar kalmaması üzerine sözleşmenin geçerliliği sona erer.

3- SÖZLEŞMEDE ÜRÜN VE HİZMETLER

MÜŞTERİ, TEKNOSOS’a barındırmak ve kullanmak için göndermiş olduğu Fiziksel Sunucu ve/veya TEKNOSOS’a ait olan (HOSTİNG, RESELLER, SANAL SUNUCU, FİZİKSEL SUNUCU, MAİL SERVER, IP ADRESİ) ve parantez içerisinde yer alan genel hizmetler haricinde diğer sözleşmenin içerisinde yer almayan ancak elektronik ortamda TEKNOSOS’un satmış olduğunu bütün hizmetlerin kullanım şartlarını okuyarak kabul ettiğini beyan eder.

MÜŞTERİ, ön bilgilendirmeyi elektronik ortamda teyit etmekle, mesafeli sözleşmelerin akdinden önce; adres, siparişi verilen ürün ve hizmetlere ait temel özellikler, vergiler dahil ödeme fiyatı ve ödeme bilgilerinin de doğru, eksiksiz olduğunu teyit etmiş olur.

4- SÖZLEŞMEDE ÜRÜN VE HİZMETLERİN TESLİM ŞEKİLLERİ

MÜŞTERİ tarafından barındırılması ve kullanılmak üzere gönderilen Fiziksel Sunucu, TEKNOSOS’un hizmet verdiği kabin üzerinde güvenli bir şekilde barındırılacaktır. MÜŞTERİ’nin TEKNOSOS’a ait olan ve sağlamış olduğu hizmetleri kullanmak üzere vermiş olduğu siparişler ve yapmış olduğu ödemeler sonucu TEKNOSOS, MÜŞTERİ’nin ürün ve hizmetlerini www.teknosos.com.tr internet sitesinde MÜŞTERİ tarafından oluşturulan MÜŞTERİ kaydında yer alan e-posta adresine göndermektedir.

5- SÖZLEŞMEDE TEKNOSOS’UN SORUMLULUKLARI

TEKNOSOS, MÜŞTERİ’nin talebi üzerine sipariş olarak iletilen hizmetlerin ödemesi peşin olarak yapıldıysa sağlayacaktır. Peşin olarak yapılmayan ödemelerde TEKNOSOS, MÜŞTERİ’nin ödemeyi taahhüt ettiği güne kadar bekleme zorunluluğunda olmayarak hizmet sağlama mecburiyetinde değildir.

TEKNOSOS, MÜŞTERİ’nin elektronik ortamdan yapmış olduğu siparişler sonrası, ürün teslimatında MÜŞTERİ’nin TEKNOSOS’a ait olan internet sitesinde oluşturduğu kayıt üzerinde ki e-posta adresine teslim edecek ve hizmeti başlatacaktır. Teslim edilen ürüne ilişkin doğru olmayan e-posta veya kişisel bilgilerden ötürü oluşacak zararlardan MÜŞTERİ sorumludur.

TEKNOSOS, vermiş olduğu hizmetlerin sınırları çerçevesinde MÜŞTERİ’nin teknik sorunlarını faaliyet gösterdiği www.teknosos.com.tr üzerinden yazılı olarak “Destek Talebi” bölümü altında alacak ve alınan talepleri “Destek Talebi” bölümü altından cevaplandıracaktır. Teknik desteğin kapsamı sadece verilen hizmet ile sınırlıdır.

Fiziksel ve sanal sunucular için geçerli olan işletim sistemlerinde MÜŞTERİ’nin TEKNOSOS’un teslim ettiği hizmet içerisinde yer alan işletim sistemi haricinde yer alan MÜŞTERİ’nin kurmuş olduğu yazılım ve servisler teknik desteğin kapsamı dışındadır.

MÜŞTERİ’nin TEKNOSOS’u bu hizmetlerden sorumlu tutabilmesi için YÖNETİMLİ SUNUCU hizmeti satın almış olması gerekmektedir. Hizmet alan MÜŞTERİ, TEKNOSOS’un sunmuş olduğu sözleşme içerisinde ki teknik destek şartlarına uymak zorundadır.

TEKNOSOS sağlamış olduğu hizmet süresince, hizmet vermiş olduğu network üzerinde oluşan ana omurga problemlerinden, sunucu arızalarından, veri merkezi veya MÜŞTERİ tarafından kaynaklanan arıza ve bakım çalışmaları vb. her türlü ortaya çıkan kesintilerden sorumlu değildir.

Bu maddeye istinaden bakım çalışmasının yapılmasında ki incelik MÜŞTERİ’nin daha iyi hizmet alması üzerine yapılması nedeniyle sorumluluk kabul edilmemektedir.

TEKNOSOS, sağlamış olduğu hizmetlerde yer alan YEDEKLEME durumunda sadece HOSTİNG ve RESELLER hizmetleri üzerinde ücretsiz yedekleme hizmetini isteği ile sunmaktadır. FİZİKSEL SUNUCU, SANAL SUNUCU vb. Hizmetler üzerinde ücretsiz, isteği ile herhangi bir yedekleme hizmeti sunmamaktadır. Bu hizmetler içerisinde ki tüm yedekler MÜŞTERİ’nin kendisine ait olmaktadır. Donanımsal kaynaklı oluşan problemlerden ötürü kaybolacak herhangi bir veri üzerinde ise TEKNOSOS sorumlu olmayacak ve yedek yükümlülüğü olan müşterinin sorunu olarak kabul görecektir.

TEKNOSOS yedekleme hizmetlerinde sadece alınan hizmetler içerisinde yer alan ayarlanabilir özelleştirilebilir hizmetler içerisinde yer alan yedekleme hizmeti alındığı takdirde MÜŞTERİ’nin yedeklerini alacak ve oluşabilecek problemlerde sorumlu tutulabilecektir.

TEKNOSOS aynı zamanda ücretsiz olarak sunmuş olduğu HOSTİNG yedeklemelerinde kendi isteği nedeniyle ücret almadan hizmet sağmasından ötürü yine eksik yedek ya da istenilen yedeğin silinmesi vb. mücbir sebeplerden sorumlu olmayacaktır.

Yedekleme:  1 - 7 gün içinde 1 defa yedek alınmaktadır. Haftalık olarak yedek alınmaktadır. Eksik yedek ya da istenilen yedeğin silinmesi vb. mücbir sebeplerden sorumlu olmayacaktır.

6- SÖZLEŞMEDE MÜŞTERİNİN SORUMLULUKLARI

Bu Sözleşme gereğince tarafların, sözleşmenin kurulmasıyla doğrudan doğruya ilgisi olan kişisel verileri

6698 sayılı ve 24.03.2016 tarihli Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlenebilir. Bu anlamda Müşterinin T.C kimlik numarası, adı soyadı, elektronik posta adresi, adresi; MÜŞTERİ tüzel kişi ise ayrıca vergi dairesi ve vergi numarası bilgileri alınmaktadır. Bu bilgiler, sözleşmenin kurulması ve yürütülmesi

için gerekli bilgiler olup; sözleşmenin elektronik ortamda, hizmet alırken sözleşmeyi okudum ve kabul ediyorum ibaresini onaylaması ile faaliyete geçirmiştir.

MÜŞTERİ, satın aldığı hizmetleri teknosos.com.tr üzerinde yer alan HİZMET KULLANIM ŞARTLARI’na uygun olarak kullanacağını kabul ve taahhüt etmişir.

Hizmet içerisinde yer alan; bilgi, belge, yazılım, lisansların kurulması, ayarlanması ve yazılımların kullanımı ile ilgili ortaya çıkan bütün sorunlar müşterinin sorumluluğunda olup bütün belirtilen bu detaylar içerisinde oluşan sorunlardan TEKNOSOS hiçbir koşulda sorumlu tutulamaz.

MÜŞTERİ’nin almış olduğu web barındırma ve sunucu hizmetleri içerisinde yer alan 3. Parti hizmetler, zararlı içerikler, paylaşımlar, T.C yasaları dışına çıkan unsurlarda bulunmasından ve barındırmasından hiçbir şekilde TEKNOSOS sorumlu tutulamaz, bu sebeplerden oluşan sorunlarda MÜŞTERİ, sözleşmeyi geçerli kılmasından ötürü kendisinin kabul ettiğini beyan eder. TEKNOSOS, oluşan sorunlardan ötürü ortaya çıkan problemin giderilmesi için müşteri bilgilerini gerekli kurum ve kuruluşlara ileteceğini bildirir.

MÜŞTERİ sunucu kendine ait olsa dahi hiç bir şekilde izinsiz e-mail gönderimi (SPAM), Dolandırıcılık (Pishing) yapamaz. MÜŞTERİ kontrolü dışında yapılsa bile gerektiğinde teknosos.com.tr haber vermeden hizmeti askıya alma hakkına sahiptir.

Teknosos müşterinin yaptığı yasa dışı  işlemlerden dolayı kapattığı hizmeti aktif etmeme hakkına sahiptir. Müşteri  Teknosos ürünlerini kötüye kullanarak verdiği maddi zararı karşılamakla yükümlüdür.

MÜŞTERİ askıya alınan ve  günü geçen hizmet için yedek talep etme hakkına sahip değildir, ancak ürün ve hizmeti yenilemesi durumunda erişim sağlayabilir ve sistem dosyalarına erişebilir.

Buna istinaden alınan hizmetler içerisinde yukarıda yer alan T.C yasalarına uymayan içeriklerin barındırılması TEKNOSOS tarafından tespit edilir ise herhangi bir uyarıya gerek kalmaksızın askıya alınabilir.

MÜŞTERİ, kurallara aykırı davrandığı takdirde TEKNOSOS’un hiçbir ihtara gerek kalmaksızın gerekli müdahalelerde bulunma ve üyeyi servis dışına çıkarma, üyeliğine son verme hakkının bulunduğunu kabul ve taahhüt eder.

7- SÖZLEŞMEDE ÜCRET, ÖDEME VE İADE

MÜŞTERİ, alacağı hizmet için vermiş olduğu sipariş ekranında yer alan veya “teknosos.com.tr/hesap-numaralarimiz.html” üzerinde yer alan banka hesaplarına HAVALE/EFT, sipariş ekranında yer alan Online Ödeme Yine sipariş ekranında yer alan papara üzerinden hizmet almadan önce peşin olarak ödeme yapmalıdır.

MÜŞTERİ tarafından alınan ancak ödemesi MÜŞTERİ tarafından taahhüt edilen zaman diliminde yapılmaması üzerine oluşan problemlerde TEKNOSOS müşteri ile irtibat kuracaktır. MÜŞTERİ taahhüt ettiği zaman diliminden daha ileriye bir zaman dilimi iletmesi üzerine TEKNOSOS vermiş olduğu hizmet ve destek süresince oluşan kur farkından ötürü MÜŞTERİYE %10 gecikme faizi uygulayabilir.

3095 sayılı Kanuni Faiz ve Temerrüt Faizine İlişkin Kanun’un, ticari işlerde uygulanacak temerrüt faizi oranı, işbu madde ile kabul edilen faiz oranından daha yüksek olduğu takdirde, Taraflar, gecikme faizi oranı olarak, kanun gereği ticari işlerde uygulanacak temerrüt faizi oranın uygulanacağını kabul ederler. Müşteri, iş bu sözleşmeden doğan her tür alacak için TEKNOSOS’un dava ya da icra takibi açması halinde de faiz, avukatlık ücreti ve diğer tüm yasal giderleri iş bu sözleşme hükmü uyarınca ayrıca bir ihtar ve ihbara gerek olmaksızın peşinen ödemeyi beyan, kabul ve taahhüt eder.

TEKNOSOS sağlamış olduğu hizmetlerde 3 iş günü içerisinde web hosting hizmetleri için iade imkanı sunmaktadır. TEKNOSOS kampayalı ürünler için iade sağlamamaktadır. İADE sağlanacak olan hizmetin MÜŞTERİ tarafından herhangi bir biçimde zarar görmemiş olması gerekmektedir. MÜŞTERİ’nin yapmış olduğu hatalar sonucu TEKNİK DESTEK kapsamına girmeyen etkenlerde TEKNOSOS’un müdahale etmemesi iade sebebi olarak sayılmayacaktır.

Hizmet sözleşmesi gereği TEKNİK DESTEK kapsamından detaylı olarak söz edilmiş ve müşteri tarafından hizmet sözleşmesini onayladığında kabul edildiği ve taahhüt edildiği beyan edilmiştir.

ÜCRET İADESİNE ilişkin genel içeriklerin tümüne MÜŞTERİ, teknosos.com.tr üzerinde yer alan ürün iade sözleşmesi üzerinden ulaşabilmektedir. Hizmet sözleşmesi içeriğinde yer alan bu madde MÜŞTERİ’ye yalnızca bilgilendirme amaçlı sunulmaktadır. Hizmet sözleşmesini kabul ettiğini bildiren MÜŞTERİ, ürün iade sözleşmesini de okuduğunu kabul etmektedir.

8. Kaynak Kullanımı 
MÜŞTERİ;
1.1 Hizmet alımında kullanılan sisteme ait kaynakların %100 ve fazlasının 180 saniye ve üzerinde kullanılamaz. Sürekli 100% kullanım yapan siteler %25 işlemci ile hard sınıra indirilir. Verilen cpu ve  özelliklere göre limitler değişmektedir.
1.2 Web sitesi içeriği dışında, web sitesi ile alakası olmayan içerik tutulamaz. 10 MB  üzeri dosyalar otomatik olarak silinmektedir. 
1.3 Resim, video, müzik galerisi altında kişisel içerikler saklanamaz.
1.4 Her türlü içerik için arşiv amaçlı kullanılamaz.
1.5 Paylaşıma yönelik dosyalar barındırılamaz (zip, rar vb. Uzantılara sahip dosyalar)
1.6 Disk kullanım boyutu 5GB ve üzeri web sitelerin yedekleri sistem tarafından alınmamaktadır.
1.7  Sanal sunucularda 2 adet işletim sistemi kurulum limiti bulunmaktadır, format limiti sıfırlama işlemi için destek bileti gönderebilirsiniz. 
1.8  Sunucu barındırma, Sunucu kiralama ve Sanal sunucularda 7/24 upload ve download  işlemleri  için izin verilmemektedir. 7/24 upload ve download işlemleri sağlayan hizmetler askıya alınmaktadır. 
1.9  Sunucu barındırma, Sunucu kiralama ve Sanal sunucularda limitsiz trafik adil kullanım kotası dahilinde sunulmaktadır, 7/24 yüksek trafik ile kullanım sağlanamaz. Ücretsiz olarak hat 100 Mbps olarak sunulmaktadır. 7/24 100 mbps olarak kullanılamaz. Kullanınıcın 7/24 100mbps kullanması durumunda ek  trafik paketi alması gerekmektedir. 
1.10  Tüm sunucu kaynaklarını periyodik olarak kontrol ediyor ve 10 GB üzerindeki  web sitelerin disk kullanımlarını öncelikli olarak inceliyoruz. Kural dışı uygulamalar için kullanıcılarımızı bilgilendirerek olumsuz koşulları ortadan kaldırmalarını rica ediyoruz.

9- SÖZLEŞMEDE KOMİSYON

MÜŞTERİ, TEKNOSOS üzerinde yapmış olduğu bütün satın alım işlemlerin de geçerli olacak şekilde, Online ve EFT/Havale ile satın almaktadır.

Online Ödeme işlemlerinde, otomasyonlu fatura kesim sistemine sahip olan TEKNOSOS müşteriye online ödemelerinde herhangi bir tutar yansıtmamaktadır.

TEKNOSOS, aracı sanal pos firmasının yaptığı kesintileri, MÜŞTERİ’nin HAVALE / EFT yöntemleri ile yapmış olduğu fazla ödeme veya Bakiye işlemlerinden online ödeme kesinti tutarı kadar tahsil etmekte ve düşerek yansıtmaktadır.

10- VERGİLENDİRME

TEKNOSOS’un hizmet sağlamış olduğu teknosos.com.tr üzerinden yapmış olduğunuz satın alım işlemlerinizde Türkiye Cumhuriyeti üzerinde geçerli mevcut VERGİ KANUNLARI uygulanmaktadır.

Tüm hizmetlere ek olarak %18 KDV bedeli yansıtılmaktadır. Vergi kanunları üzerinde yapılan değişimlerden ötürü ortaya çıkan mevcut fiyatlandırma ve durumlar TEKNOSOS’un sorumluluğu dışındadır ve aynen sözleşmeye yansıtılır.

11- YETKİLİ MAHKEME VE İCRA DAİRELERİ

İşbu sözleşmenin uygulanması sırasında doğacak her türlü uyuşmazlıkların çözümünde İstanbul Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir. Ayrıca taraflar bu sözleşme kapsamında verdikleri adres ve e-posta adresine yapılacak bildirimleri kabul eder; iletişim bilgilerinde olacak değişiklikleri karşı tarafa en geç 7 gün içinde bildirmeyi yüklenirler. Aksi takdirde sözleşme sırasında verilen adreslere yapılacak tebliğ veyahut mail bildirimleri karşı tarafa ulaşmış sayılır.

TEKNOSOS BİLİŞİM HİZMETLERİ TARAFINDAN FAALİYET VERMEK ÜZERİNE BELİTİLEN HİZMET SÖZLEŞMESİ VE ÜRÜN İADE SÖZEŞMELERİ MÜŞTERİ TARAFINDAN OKUNARAK, KABUL EDİLDİĞİ BEYAN EDİLMİŞTİR.